Brzeg/Wrocław, Poland
potrzebujesz profesjonalnej
obsługi barmańskiej
na przyjęcia, imprezy okolicznościowe,itp.?
Contigo Bar - Agencja Usług Barmańskich:
bar.contigo@gmail.com
602-12-99-55

poniedziałek, 9 maja 2011

Szkolenie Barmańskie

Nieco wspomnieniowo pragnę zareklamować szkolenie barmańskie, które można odbyć w Międzynarodowej Szkole Barmanów i Sommelierów. Mam duży sentyment do szkoły w Poznaniu, gdyż właśnie tam niespełna dwa miesiące temu odbyłem intensywne, dwutygodniowe szkolenie barmańskie (odpowiednik kursu barmańskiego II stopnia), które mocno wzbogaciło zasób (jak się przekonałem wcześniej dość niski) mojej wiedzy z zakresu alkoholoznawstwa, miksologii, garnishowania (czyli dekorowania) oraz serwisu i obsługi konsumenta, a nawet podstawy flair (którym zresztą teraz jestem zafascynowany i intensywnie w miarę możliwości go ćwiczę). Polecam gorąco to szkolenie wszystkim tym, którzy chcą w przyszłości czerpać radość z pracy barmańskiej a także tym, którzy chcieliby poznać tajniki dobrego barmana od podszewki dla własnej wiedzy. Na zdjęciu (po prawej).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz